روال کاری کتابفروشی دادبازار نوروز 1403

نوروز 1403 خجسته باد

کتابفروشی حقوقی دادبازار تمام تلاش خود را در خدمت رسانی مناسب در سال 1402 به جامعه حقوقی و علاقه ‌مندان حقوق کشور در دسترسی به منابع و کتب حقوقی داشت. در این راستا انتشارات دادبازار تالیفات بروز و بهنگام که نیاز جامعه حقوقی است، در این سال عرضه کرد و در کتابفروشی دادبازار برای سراسر کشور در دسترس قرار گرفت.

در سال جدید هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد که کم کاستی‌های گذشته را برطرف کنیم و بهبود هر روزه را سر لوحه خود قرار دهیم.

روال کاری در نوروز 1403

ما علی رغم انجام همه پیش بینی ها، در تعطیلی پست و موسسات پیک موتوری نمی توانیم سفارشات را در تعطیلات نوروز برای همراهان گرامی ارسال کنیم.

روال کاری کتابفروشی حقوقی دادبازار در روزهای کاری نوروز 1403 به روال عادی باز خواهد گشت. از 5 فروردین 1403 (اولین روزکاری) کلیه سفارش ها سراسر کشور روند ارسال انجام خواهد شد. مطابق معمول سفارش شما خریدار گرامی در اولین روزکاری بسته‌بندی و ارسال خواهد شد.

با نزدیک شدن به پایان سال حجم مراسلات و فشار کاری شرکت پست را به حدی غیرقابل پیش بینی افزایش داده است که پیشاپیش از تاخیرات به وجود آمده پوزش می‌خواهیم. ضمن تشکر از صبوری شما همراهان عزیز، می توانید وضعیت مرسوله خودتان را به طور لحظه ای با استفاده از کد مرسوله پستی که برایتان ارسال شده است، در سامانه رهگیری شرکت پست، پیگیری کنید.

سفارش‌های تهران هم با پیک موتوری ظرف یک روز کاری از 5 فروردین در روزهای کاری تحویل خواهند شد.

سالی بسیار خوب همراه با سلامتی و موفقیت برایتان آرزومندیم، همچون سال گذشته میتوانید با خیالی آسوده از موجودی و قیمت کتاب سفارش خود را ثبت کنید.

برای مشاهده تخفیفات نوروزی اینجا کلیک کنید

کتابفروشی دادبازار نوروز 1401

◊            ◊            ◊