کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری کاری از گروه پژوهش و گردآوری پایگاه اختبار به سرپرستی سیاوش هوشیار توسط نشر دادبازار منتشر شد. کتاب حاضر مناسب کارشناسان رسمی دادگستری و کارآموزان و داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری می‌باشد.

کتاب کاربردی برای کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضاییه

کتاب علاوه بر قوانین و مقررات خاص کارشناسی رسمی شامل بخش های مرتبط مباحث کارشناسان رسمی نیز می‌باشد. ارجاعات لازم و کاربردی در جاهای مرتبط به صورت زیرنویس ارائه شده است. در نتیجه کتاب بایسته های لازم با آخرین تغییرات جهت آشنایی با مباحث حقوقی و قضایی مرتبط با کارشناس رسمی برای خواننده فراهم کرده است.

کلیه مقررات مورد نیاز کارشناسان شامل تعرفه های دستورالعمل ساماندهی زمان و فرآیند کارشناسی رسمی دادگستری، تعرفه دستمزد کارشناسان رسمی دادگستری و دستور العمل آن و … در کتاب گنجانده شده است که بی نیاز به مراجعه به منابع دیگر باشند.

کتاب آزمونی داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری علاوه بر اینکه کتابی کاربردی می‌باشد، کاملا منطبق بر مباحث عمومی و مشترک بین کلیه رشته های آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز کارشناسان قوه قضاییه است.

داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری با مطالعه این کتاب می‌توانند با کلیه مواد امتحانی مشترک آزمون آشنایی لازم کسب کنند.

این کتاب به جهت آشنایی با سوالات آزمون از قوانین و مقررات کارشناسان دادگستری، سوالات آزمونی سنوات گذشته آزمون کارشناسی رسمی دادگستری و سایر آزمون های حقوقی را گردآوری کرده است. کلیه سوالات موجود در کتاب با پاسخنامه تشریحی و تحلیلی می‌باشد.

دانلود نمونه صفحات کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری

جهت مشاهده فهرست و نمونه صفحات کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری سیاوش هوشیار در قالب فایل پی دی اف لینک زیر را کلیک کنید: