معرفی کتاب مجموعه سوالات طبقه بندی شده آیین دادرسی مدنی کمالوند

تست آیین دادرسی مدنی کمالوند بخوانم یا قانون یار؟

در این محتوا قصد داریم به معرفی کتاب «مجموعه سوالات طبقه بندی شده آیین دادرسی مدنی کمالوند»بپردازیم. تست آیین دادرسی مدنی کمالوند توسط انتشارات مشاهیر دادآفرین چاپ و انتشار می یابد. کتاب «مجموعه سوالات طبقه بندی شده آیین دادرسی مدنی کمالوند» در یک جلد تالیف شده است. شامل دو بخش است.بخش اول کتاب مجموعه سوالات مدون آزمونهای حقوقی سنوات گذشته را در بر دارد. بخش دوم به پاسخنامه سوالات اختصاص دارد. عنوان وفصل بندی کتاب بر اساس قانون آیین دادرسی مدنی و قوانین خاص مرتبط به شرح ذیل انجام شده است.

سرفصل های مجموعه سوالات طبقه بندی شده آیین دادرسی مدنی کمالوند

  1. قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب 1379
  • باب اول: در صلاحیت دادگاه ها
  • باب دوم: وکالت در دعاوی
  • باب سوم: دادرسی نخستین
  • باب چهارم: تجدیدنظر
  • باب پنجم: فرجام خواهی
  • باب ششم: مواعد
  • باب هفتم: داوری
  • باب هشتم: هزینه دادرسی و اعسار
  • باب نهم: مطالبه خسارت و اجبار به انجام تعهد
  1. قانون اجرای احکام مدنی مصوب 1356
  2. قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب مصوب 1373 با اصلاحات و الحاقات 1381 و 1385
  3. قانون دیوان عدالت اداری
  4. قانون شوراهای حل اختلاف
  5. قانون سازمان قضاوتی
  6. قانون امور حسبی

جامعیت و پوشش مباحث آزمونی

از ویژگی های برجسته کتاب تست آیین دادرسی مدنی کمالوند جامعیت و پوشش تمامی مباحث آزمونی است. علاوه بر این در پاسخ به سوالات در کنار نص قوانین نظر دکتر شمس در موارد ضروری لحاظ گردیده است.

 ارجاع به منبع اصلی

 ارجاع به متن منبع اصلی در متن پاسخنامه، داوطلب را از سردرگمی و جستجوی پاسخ در منابع مختلف بی نیاز نموده است. این نکته از نقاط قوت کتاب تست آیین دادرسی مدنی کمالوند است.

 مرورسریع و بدون اتلاف وقت

سبک طراحی و تدوین کتاب آیین دادرسی مدنی منحصر به فرد و برای مرور مطالب مطالعه شده مفید است، مرور مباحث آزمونی در قالب پرسش و پاسخ برای خواننده راحت و با سرعت بیشتری انجام می شود. از این رو از اتلاف وقت داوطلب جلوگیری می گردد.

مطالعه صحیح به روش پرسش و پاسخ

یکی از روش های مفید برای مطالعه منابع آزمونی استفاده از شیوه طرح سوال یا همان سبک پرسش و پاسخ است. بدین لحاظ کتب تست طبقه بندی شده منبع مناسبی برای دستیابی به این هدف است.

مرور مباحث صرفا آزمونی

از نقاط قوت کتاب کمالوند بی نیاز نمودن داوطلبان در مطالعه رفرنس اصلی است.رفرنس اصلی علاوه بر مباحثی که ارزش آزمونی دارد شامل مباحث غیر آزمونی است. از این رو خواننده در مرور مطالب با این کتاب فقط مباحث آزمونی را مطالعه می کند. این سبک مرور با کتاب آیین دادرسی مدنی کمالوند از اتلاف وقت داوطلب جلوگیری می کند.

خلاصه نویسی کتاب دکتر شمس با تست آیین دادرسی مدنی کمالوند

از نکات ظریف و حائز اهمیت کتاب «تست آیین دادرسی مدنی کمالوند» ارجاعات به دوره بنیادین شمس در پاسخنامه است.از این رو کتاب تست کمالوند منبعی مفید و کاربردی برای خلاصه نویسی مباحث آزمونی کتب آیین دادرسی مدنی دکتر شمس است.

برای مشاهده مشخصات کتاب و خرید آن از طریق لینک زیر می توانید اقدام کنید:

مجموعه سوالات طبقه بندی شده آیین دادرسی مدنی کمالوند