معرفی کتاب مختصر حقوق تجارت دکتر توکلی

برای آزمون کتاب مختصر تجارت تهیه کنم یا تجارت رشیدی نسب؟

در این نوشتار سعی داریم کتاب تجارت توکلی با عنوان «مختصر حقوق تجارت توکلی» را به مخاطبان آن معرفی نماییم. توسط انتشارات مکتوب آخر چاپ و تکثیر می شود.کتاب حقوق تجارت توکلی مطابق سرفصل ها و مواد قانون تجارت به رشته ی تحریر در آمده است و در 4 بخش عنوان بندی شده است .

سرفصل های مختصر تجارت توکلی

  1. بخش اول: کلیات
  2. بخش دوم: شرکت ها
  3. بخش سوم: اسناد تجاری
  4. بخش چهارم: ورشکستگی

مطالعه نص مواد همراه مبحث موردنظر

در فهرست مطالب و همچنین در کنارتیتر مبحث در متن درس، شماره مواد مرتبط با موضوع از قانون تجارت آمده است. امتیاز این عمل این است که خواننده به راحتی می تواند به مطالعه مواد قانونی در کنار درسنامه بپردازد. علاوه بر این از سردرگمی داوطلب و به تبع آن از آشفتگی و بی نظمی در مطالعه جلوگیری می نماید.

تقسیم بندی مباحث

دسته بندی موضوعات از نکات مثبت کتاب مختصر حقوق تجارت توکلی است. این سبک نوشتاری برای داوطلبان آزمونهای حقوقی که در مطالعه از روش خلاصه نویسی استفاده می کنند مناسب است. از این رو این دسته از داوطلبان به راحتی می توانند از کتاب مختصر تجارت توکلی برای خلاصه نویسی از طریق نمودار درختی استفاده نمایند.

بیان نکات حقوقی کاربردی

بیان نکات کاربردی موضوع قوانین خاص که در مسائل حقوقی جامعه نمود پیدا می کند از نقاط قوت کتاب مختصر حقوق تجارت است. این موارد در کتاب تجارت توکلی مستند و مستدل بیان می شود.

سبک نوشتاری در مختصر حقوق تجارت توکلی

سبک نوشتاری مجموعه کتب مختصر دکتر توکلی ترکیبی از درسنامه و پرسش و پاسخ است. در درسنامه جهت جلوگیری از ملال آور شدن متن برخی از نکات کاربردی در قالب یک سوال به همراه پاسخ آن بیان می شود. علاوه بر آن  بیان موضوعات جدید که از مسائل روز جامعه است باعث ایجاد انگیزه و رغبت برای مطالعه می شود.

 

برای مشاهده ویژگی کتاب و خرید آن از لینک زیر می توانید اقدام کنید:

مختصر حقوق تجارت توکلی