شرح آزمونی جزا عفوری قانون مجازات اسلامی

در این محتوا از سری محتواهای معرفی کتب حقوقی ویژه آزمون‌های حقوقی به معرفی کتاب شرح آزمونی قانون مجازات اسلامی به قلم آقای احمد غفوری از سری کتب منتشر شده از انتشارات آریا داد منطبق با آخرین اصلاحات مورخ ۱۳۹۹/۲/۲۳ خواهیم پرداخت.

در کتاب شرح آزمونی جزا غفوری بدون بر هم زدن ترتیب موجود در قانون مجازات اسلامی با رویکرد تطبیقی به روش استقرایی به صورت ماده به ماده ضمن بیان درسنامه در مواردی که لازم است به ذکر نکات مهم و آزمونی هر ماده و چگونگی ارتباط ماده موردنظر با دیگر مواد همین قانون و سایر قوانین و آرای وحدت رویه پرداخته است.

در بیان درسنامه نویسنده با ذکر مثال به زبانی ساده و قابل فهم درک مواد قانون مجازات اسلامی را برای تمامی داوطلبان در هر سطحی از دانش حقوقی میسر گردانیده است و با نگاهی صرفا آزمونی از بیان نظریات مختلف مولفین متعدد در هر مبحث اجتناب نموده و فقط در مواردی که نیاز است با بیان نظرات اساتید مطرح و ذکر منبع آن ، داوطلب را از مراجعه به منبع اصلی و منبع خوانی که امری زمانبر است بی نیاز نموده است.

در پایان واحد مشاوره دادبازار کتاب شرح آزمونی قانون مجازات اسلامی را به طور کلی به داوطلبان آزمون های حقوقی پیشنهاد و توصیه می نماید. اما بطور خاص داوطلبانی که در نظر دارند به صورت اصولی درس جزا خود را ارتقا و بهبود دهند، یا دانشجوی ترم های اول هستند لازم است کتاب مذکور را در کنار منابع درسی دانشگاهی خود مطالعه نمایند.