نوروز 1402 خجسته باد

نوروز 1401 خجسته باد

سال 1400 را با همه فراز و نشیبش همراه با شما پشت سر گذاشتیم.

همه تلاشمان را کردیم که خدمتی شایسته جامعه حقوقی کشور ارائه کنیم و خوشحالیم که موفق شدیم اعتماد و توجه عده زیادی از جامعه حقوقی کشور را جلب کنیم.

برنامه ریزی ما برای سال 1401 هم خدمات رسانی بهتر از قبل به جامعه حقوقی کشورمان است تا بتوانیم دسترسی همه هم میهنان گرامی به منابع معتبر و بروز حقوقی را فراهم کنیم.

پیشاپیش بابت تاخیر در ارسال سفارشات نوروزی عذرخواهی می کنیم

کارکنان شرکت پست در تمام طول سال با تلاشی قابل توجه، حجم فزاینده مراسلات پستی به جهت شیوع بیماری کرونا و افزایش خریدهای اینترنتی را در سطح کشور به مقصد رساندند.

با این حال نزدیک شدن به پایان سال حجم مراسلات و فشار کاری شرکت پست را به حدی غیرقابل پیش بینی افزایش داده است.

از سوی دیگر کارکنان شرکت پست هم در بخش های اداری و غیرعملیاتی، مانند دیگر هم میهنان برای نکوداشت جشن باستانی نوروز 1401 کنار خانواده هایشان هستند.

ما هم علی رغم انجام همه پیش بینی ها، در تعطیلی پست و موسسات پیک موتوری نمی توانیم سفارشات را برای همراهان گرامی ارسال کنیم.

با این حال همه تمرکزمان بر این است که سفارشات نوروزی را در سریع ترین زمان ممکن بعد از تعطیلات -که قطعا بعد از روز 5 فروردین خواهد بود- بسته بندی و ارسال کنیم.

با این حال توجه داشته باشید که باز هم به سبب مسائلی که گفته شد امکان تاخیری بیشتر از حد معمول برای وصول بسته ها وجود دارد.

ضمن تشکر از صبوری شما همراهان عزیز، می توانید وضعیت مرسوله خودتان را به طور لحظه ای با استفاده از کد مرسوله پستی که برایتان ارسال شده است، در سامانه رهگیری شرکت پست، پیگیری کنید.

سالی بسیار خوب همراه با سلامتی و موفقیت، بویژه موفقیت در آزمون های تحصیلی و شغلی برایتان آرزومندیم.

برای جستجو و سفارش کتاب اینجا کلیک کنید

کتابفروشی دادبازار نوروز 1401

 

◊            ◊            ◊