دادبازار کتابفروشی غیر تعطیل اینترنتی فعال است

تامین نیاز مردم به خرید کتاب در تعطیلی کرونایی

در حالی که شیوع بیماری کرونا بر کشور سایه افکنده و موجب اعمال محدودیت های زیاد و اعلام تعطیلی بازار و از جمله کتابفروشی ها شده است، نیاز مردم مخصوصا دانشجویان و داوطلبان به تهیه منابع درسی مورد نیاز و خرید کتاب همچنان باقی است، در این شرایط استفاده از ابزارهای الکترونیک و خرید اینترنتی کتاب و منابع درسی بهترین راهکار است.

معایب و مشکلات خرید اینترنتی کتاب

خرید اینترنتی در کنار امتیازات فراوانی که دارد، می تواند برخی معایب احتمالی هم داشته باشد، اینکه مشتری کالا را از نزدیک نمی بیند و یا تردید در اعتبار فروشنده از ایردات عمده خرید اینترنتی هستند.

ما در دادبازار سعی کرده ایم با ارائه تصاویر کتاب ها و همین طور همه اطلاعات لازم، مشتریان عزیز را برای انتخاب درست راهنمایی کنیم، باز هم با همه اینها مشتریان عزیز می توانند تا هفت روز بعد از خرید، بدون نیاز به هیچ توضیحی همه یا بخشی از خریدشان را مسترد کنند.

کتابفروشی دادبازار بر خلاف بسیاری از افراد که در صفحات اینستاگرام یا سایت های بی نام و نشان مشغول فروش کالا هستند، دارای فروشگاه و نمایشگاه دائمی کتاب در خیابان انقلاب تهران است که مشتریان می توانند در هر زمان به این محل مراجعه کنند.

اینماد به تنهایی برای احراز اعتبار فروشگاه اینترنتی کافی نیست

ضمن اینکه کتابفروشی دادبازار علاوه بر اینکه دارای مجوزهای قانونی مانند اینماد و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است، از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران هم پروانه فعالیت اخذ کرده است.

نکته قابل ذکر در اینجا این است که اینماد برای احراز اعتبار یک وبسایت اصلا کافی نیست، اینماد به صورت آنلاین و در عرض چند ساعت با رعایت یک سری چارچوب های ظاهری کلی قابل دریافت است.

ولی پروانه فعالیت صنفی پس از طی مراحل مختلف و بررسی های دقیق از سوی اتحادیه اصناف و ادارات و سازمان های مختلف برای اشخاص صادر می شود.

سهم کتابفروشی حقوقی دادبازار

کتابفروشی تخصصی حقوقی دادبازار پیش از این هم سهم بزرگی در تامین نیاز داوطلبان آزمون های حقوقی و دانشجویان حقوق به کتاب و منابع معتبر و بروز رشته حقوق داشته است.

 هر بار که سفارش کتاب های تخصصی درخواستی دوستی از روستاهای دورافتاده کشور را تامین و ارسال می کنیم، حس رضایتمندی بی نهایتی از ایجاد امکان این دسترسی که شاید چندی قبل حتی در شهرهای بزرگ هم وجود نداشت در ما ایجاد می شود.

دادبازار کتابفروشی غیر تعطیل در محدودیت های کرونایی

در شرایط فعلی هم هرچند کتابفروشی ها به جهت قرارگرفتن در دسته دو گروه‌بندی چهارگانه مشاغل مشمول تعطیلی هستند، ولی فروشگاه های اینترنتی که در گروه اول قرار دارند مجاز به ادامه فعالیتند.

به این جهت هرچند کتابفروشی و نمایشگاه تخصصی کتاب های حقوقی دادبازار در تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا تعطیل است، ولی ما به قبول خطر بخش فروش اینترنتی دادبازار را همچنان فعال نگه داشته ایم تا همراه ثابت قدم دوستانمان در سراسر کشور باشیم.

ارسال پستی بدون اختلال سفارش های کتاب

با توجه به فعالیت عادی شرکت پست در شرایط تعطیلی کرونا، خوشبختانه هیچ خللی در ارسال سفارش های خرید کتاب برای دوستان عزیزمان در سراسر کشور ایجاد نشده است.

مانند گذشته همه سفارشات خرید کتاب دوستان عزیزمان را به وسیله پست پیشتاز برایشان ارسال می کنیم، و انتظار داریم شرکت پست در سریع ترین زمان ممکن سفارشات را به دست شما برساند، البته در ماه های اخیر به دلیل بالا رفتن حجم خریدهای اینترنتی مردم مقداری کندی در وصول بسته های پستی به برخی نقاط کشور دیده می شود.

در خانه بمانید ؛ دادبازار هست

از شما می خواهیم برای حفظ سلامت خود و عزیزانتان در خانه بمانید، ما با رعایت همه احتیاط و پروتکل های بهداشتی حاضر هستیم و تا آخرین حد توانمان به خدمت رسانی مشغول خواهیم بود.

لطفا نظر و دیدگاه های خودتان برای ارتقای خدمت رسانی در شرایط حاضر را برایمان بفرستید، همکاران ما برای پاسخگویی تلفنی و یا دریافت سفارشات با شماره تلفن 66413280 – 021 در ساعات اداری آماده هستند.

در تمام طول شبانه روز می توانید از طریق راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما وجود دارد با دادبازار در ارتباط باشید.