معرفی جزوه آیین دادرسی مدنی کمالوند

آیین دادرسی مدنی کمالوند بخوانم یا قانون یار آیین دادرسی مدنی ؟

در این نوشتار به معرفی جزوه آیین دادرسی مدنی کمالوند با عنوان «جزوه آموزشی آیین دادرسی مدنی کمالوند» تالیف امیر کمالوند پرداخته شده است. گروه نشر دادآفرین زیرنظر امیر کمالوند، کار انتشار و چاپ آیین دادرسی مدنی کمالوند را انجام می دهد.

محتوای کتاب آیین دادرسی مدنی کمالوند

کتاب کمالوند، حاصل جزوه نویسی سمیرا سیدمحمدی در کلاس تدریس آیین دادرسی مدنی امیرکمالوند است. جزوه موصوف پس از جمع آوری، توسط امیرکمالوند اصلاح، ویرایش و در قالب کتاب آیین دادرسی مدنی در اختیار دانشجویان و داوطلبان آزمون های حقوقی قرار گرفته است. چاپ یازدهم آن در پاییز 99 مورد بازبینی و  اصلاح قرار گرفته و شامل اصلاحات سال 1396 است.

مخاطبان اصلی کتاب آیین دادرسی مدنی کمالوند

ماهیت اصلی این کتاب کمالوند، جزوه کلاسی است. اما توسط مدرس اصلاح و ویرایش شده است. نهایتا در قالب کتاب عرضه گردیده است. از این رو، از امتیازات کتاب در کنار مزایای جزوه آموزشی برخوردار است. داوطلبان و دانشجویانی که به عللی از قبیل اشتغال فرصت شرکت در کلاس آموزشی ندارند. به انضمام اشخاصی که توان مالی برای پرداخت هزینه کلاس ها را ندارند، می توانند از مخاطبان اصلی این کتاب باشند.

ترتیب تدریس مباحث در آیین دادرسی مدنی کمالوند

در تدریس آیین دادرسی مدنی در کلاس استاد کمالوند، ترتیب مقرر در قانون آیین دادرسی مدنی رعایت نشده است بلکه عنوان ها مطابق سرفصل های دانشگاهی است. اما ترتیب بیان آنها در برخی موارد جابجا شده است.

از خصوصیات کلاس های درسی این است که مدرس برای آموزش درست بر پایه ارتباط مباحث، برخی سرفصل ها را برخلاف فهرست کتاب پس و پیش تدریس می کند. این قاعده بنابر صلاحدید آقای کمالوند، در مورد کلاس آیین دادرسی مدنی اعمال شده است. از این رو ارتباط مطالب برای فهم بهتر مباحث در این جزوه رعایت شده است.

مطابقت با کتاب تست آیین دادرسی مدنی کمالوند

داوطلبان می توانند بعد از مطالعه هر مبحث از جزوه، برای تست خوانی به مجموعه سوالات مربوط به آن در کتاب تست کمالوند مراجعه نمایند. پس از تست خوانی اقدام به خلاصه نویسی ونکته برداری از دو منبع جزوه و تست بر مبنای کتاب دکتر شمس نمایند.

جهت مشاهده مشخصات و خرید کتاب از لینک زیر می توانید اقدام کنید:

جزوه آموزشی آیین دادرسی مدنی کمالوند