طرح عید تا عید 1400 فروش ویژه تخفیف خرید کتاب حقوقی

در طرح «عید تا عید 1400» بمناسب اعیاد قربان و عید غدیر خم کلیه سفارش های خرید کتاب حقوقی که به صورت آنلاین از طریق وبسایت کتابفروشی حقوقی دادبازار www.dadbazar.com در فاصله زمانی این اعیاد مبارک بشوند را با وارد کردن کد تخفیف ghadir1400 شامل تخفیف 5 درصد می‌شوند.

برای تخفیف 5 درصدی خرید آنلاین کتب حقوقی به این نکات توجه کنید

برای استفاده از طرح «عید تا عید 1400» به این موارد توجه کنید:

  1. طرح فقط شامل سفارشاتی می شود که به صورت آنلاین و توسط خود افراد در وبسایت کتابفروشی دادبازار به نشانی اینترنتی www.dadbazar.com ثبت می شوند.
  2. کد تخفیف ghadir1400 برای تخفیف 5 درصدی خرید آنلاین کتب حقوقی از ساعت 22:00 سه شنبه بیست و نهم تیر ماه تا ساعت 22:00 جمعه هشتم مرداد ماه فعال خواهد بود.
  3. برای استفاده از تخفیف خرید آنلاین 5 درصدی، باید در مرحله تسویه حساب کد تخفیف ghdir1400 را وارد کنید.
  4. تخفیف 5 درصدی طرح عید تا عید 1400 کتابفروشی دادبازار شامل پیشنهادهای شگفت انگیز (که بیشتر از 5 درصد هستند) نمی‌شود.
  5. تخفیف طرح عید تا عید 1400 دادبازار تنها شامل خرید کتب حقوقی می‌شود و هزینه حمل و نقل و بسته بندی شامل این تخفیف نمی‌شود.

روش خرید تخفیف دار کتاب حقوقی از دادبازار در طرح عید تا عید 1400

برای خرید کتاب باید به فروشگاه اینترنتی دادبازار مراجعه کنید، به فروشگاه اینترنتی دادبازار ورود کنید.

بعد از بررسی، کتاب هایی که می خواهید را به سبد خرید اضافه کنید.

در انتها دکمه “ثبت سفارش” را بزنید تا به صفحه تسویه حساب هدایت شوید.

بالای صفحه تسویه حساب روی “برای نوشتن کد اینجا کلیک کنید” کلیک کنید.

کوپن تخفیف ارسال رایگان کتاب حقوقی دادبازار
در کادری که باز می شود این عبارت انگلیسی را وارد کنید:  ghadir1400 با کلیک بر روی “اعمال تخفیف” از هزینه خرید کتب موجود در سفارش 5 درصد کاسته خواهد شد.

روش تماس با ما برای دریافت پشتیبانی طرح فروش ویژه عید تا عید 1400

با توجه به اینکه خرید شما ممکن است خارج از ساعت کاری کتابفروشی دادبازار باشد، ممکن است همکاران ما نتوانند به صورت تلفنی پاسخگوی شما باشند.

با این حال می توانید سوالات و اشکالات احتمالی را از طریق پیام به واتساپ پشتیبانی دادبازار یا ارسال تیکت، یا با کلیک کردن بر روی علامت پشتیبانی آنلاین که در گوشه پایین صفحه می بینید اعلام کنید تا همکاران ما در اولین فرصت پاسخ بدهند.

ارسال سفارش ها طبق روال معمول در ایام تعطیل کرونا

توجه داشته باشید که در زمان محدودیت و تعطیلی کرونایی هم خدمات فروش اینترنتی کتابفروشی دادبازار فعال است و همچنین با توجه به عادی بودن فعالیت شرکت پست در این ایام، سفارشات بدون هیچگونه وقفه ای از این جهت برای مشتریان ارسال و به دست آنان خواهد رسید.