معرفی کتاب آسان خوان قانون مجازات اسلامی دکتر نوبهار

کتاب «آسان خوان قانون مجازات اسلامی» تالیف دکتر علیرضا نوبهاری طهرانی، منتشر شده در موسسه طرح نویسن اندیشه  منطبق با جدیدترین قوانین از جمله قانون کاهش مجازات حبس تعزیری مصوب 1399/2/23 است.

آسان خوان قانون مجازات اسلامی

برای آمادگی در آزمون های حقوقی اولین گام تسلط به متن قانون است. درک منظور قانونگذار جهت کاربرد مواد قانون لازم است. از جمله مشکلات دانشجویان و داوطلبان آزمون وکالت عدم توانایی و مهارت در تشخیص واژگان مهم وکلیدی نص قانون است. از امتیازات کتاب های آسان خوان مشخص نمودن کلمات و جملات کلیدی است.

دسته بندی جملات و نص مواد

در کتاب آسان خوان قانون مجازات مولف از طریق دسته بندی به سبک نمودار درختی  اقدام به مشخص نمودن واژگان کلیدی نموده است. از این رو مطالعه کتاب آسان خوان می تواند برای آن دسته از خوانندگانی که در  تعیین نکات و واژگان کلیدی ضعیف هستند مفید واقع گردد.

انتخاب عنوان برای مواد

از نکات مهم دیگر در کتاب آسان خوان انتخاب عنوان برای هر ماده است. این سبک نوشتاری می تواند به یافتن ارتباط مواد قانون مجازات اسلامی با سایر مواد این قانون و سایر قوانین کمک نماید.

کادربندی نص مواد

درکنار کادربندی جملات مهم در هر ماده، مولف از طریق خط کشیدن زیر کلمات مهم در هرکادر، توجه خواننده را به آنها جلب می نماید. از این رو نظام مندی نص مواد از طرق مختلف مثل برجسته نمودن کلمات مهم، می تواند در تثبیت نکات مهم در حافظه داوطب مفید واقع شود.

جهت مشاهده مشخصات کتای و خرید آن از طریق لینک زیر میتوانید اقدام کنید:

آسان خوان قانون مجازات اسلامی دکتر نوبهاری