معرفی کتاب قانون دست نویس مجازات اسلامی صیادی

قانون دست نویس مجازات صیادی

در این نوشتار، کتاب «دست نویس قانون مجازات اسلامی» از مجموعه قوانین دست نویس تالیف آقای مهدی صیادی رابه مخاطبان آن معرفی می کنیم. کتاب قانون دست نویس مجازات صیادی توسط انتشارات کمک آزمون عدالت گسترجم چاپ و نشرمی یابد.

حاشیه نویسی قانون

تصوری که با شنیدن نام قوانین دست نویس به ذهن خواننده خطور می کند، کتابی به سیاق حاشیه نویسی کتاب های قانون توسط دانشجو است. در واقع این تصور تا حدودی صحیح می باشد. از این رو، این مجموعه برای داوطلبانی طراحی شده است که از حاشیه نویسی در خلاصه نویسی استفاده می کنند. اما نه به همان آشفتگی و شلوغی کتاب های قانون جیبی حاشیه نویسی شده توسط داوطلب.

منبع مرور و جمع بندی

طراحی قوانین دست نویس و سبک نوشتاری آن، منحصر به فرد و نوعی ابتکار تلقی می شود. بیشتر از اینکه یک منبع درسی و مطالعه ای باشد، یک منبع مفید جهت مرور و جمع بندی مطالب است.

کتاب قانون دست نویس مجازات صیادی در قطعات جیبی

چاپ کتاب قانون دست نویس مجازات صیادی در قطعات جیبی همراه، حمل آن را آسان نموده بنابراین همراه داشتن آن در هرمکانی، امکانپذیر است. بدین طریق داوطلب در هر زمانی می تواند به مرور مطالب از قبل مطالعه شده بپردازد. داوطلب می تواند از زمانهای به اصطلاح مرده حداکثر استفاده را بنماید. مرور مطالب با این مجموعه می تواند از اتلاف وقت داوطلب جلوگیری نماید.

تمرکز در قانون خوانی

تمرکز کتاب «دست نویس قانون مجازات اسلامی» روی ارتباط مواد قانون مجازات اسلامی با سایر قوانین موضوعه داخلی، آرای وحدت رویه و نظریات مشورتی است. به همین دلیل این مجموعه جهت قانون خوانی برای داوطلبانی که در این زمینه مشکل دارند می تواند کمک کننده باشد.

ضعف مشترک برخی از داوطلبان آزمون های حقوقی

یکی از روش های قانون خوانی و خلاصه نویسی، خط کشیدن زیر یا دور کلمات مهم یا به اصطلاح واژگان کلیدی است. مطابق اظهارات برخی از داوطلبان پیرامون مطالعات آزمونی آنها، ضعف های مشترک آنها شناسایی شده است. یکی از این ضعف ها، عدم مهارت و توانایی در یافتن واژگان کلیدی و مهم نص مواد قانون است.

اهمیت مطالب مطالعاتی

بیشترین نارضایتی برخی از  داوطلبان این است که حجم مطلب خلاصه نویسی شده یا بعضا نمودار برابر یا افزون تر از حجم خود مبحث مطالعه شده است. به این علت که تمام مطالب از نظر این دسته افراد مهم هستند.

 محتویات نمودار درختی

نمودار درختی فقط باید حاوی نکات و واژگان کلیدی باشد. از خصوصیات برجسته کتاب دست نویس قانون مجازات اسلامی مشخص نمودن واژگان کلیدی و آوردن نکات مهم آنها در ادامه به رنگ آبی می باشد.

جهت مشاهده وخرید کتاب از لینک زیر می توانید اقدام کنید:

قانون دست نویس مجازات صیادی