مجموعه سوالات آزمون وکالت حسین وند

مجموعه سوالات آزمون وکالت بخوانم یا تست های طبقه بندی شده موضوعی؟

در این محتوا بنا داریم به معرفی کتاب تست مدنی حسین وند با عنوان «مجموعه سوالات آزمون وکالت با آخرین اصلاحات و الحاقات» تالیف مجید حسین وند بپردازیم. انتشارات مهرگان مبین چاپ و نشر آن را برعهده دارد.  در کتاب مجموعه سوالات آزمون وکالت، مولف تست های 10 سال اخیر را با اعمال آخرین تغییرات، اصلاحات و مصوبات جدید قانونی تالیف نموده است.

روز آمد بودن کتاب مجموعه سوالات آزمون وکالت حسین وند

برخی از سوالات آزمون وکالت سنوات قبل به عللی از قبیل تغییر، اصلاح یا تصویب قانون جدید در آن بازه زمانی معتبر نبود. مولف کتاب مجموعه تست آزمون وکالت با اعمال اصلاحات، تغییرات و مصوبات جدید بر این دسته سوالات به تشریح آنها پرداخته است. از این رو از ویژگی های بارز کتاب تست حسین وند روزآمد بودن آن است.

منطبق با کلید اعلامی توسط اسکودا

از ابتکارات کتاب مجموعه سوالات آزمون وکالت حسین وند، تدوین پاسخنامه سوالات آزمون وکالت 10 سال اخیر منطبق با کلید اعلامی آزمون وکالت توسط اسکودا است. بنابراین داوطلبان می توانند با آرامش خاطر نسبت به انطباق پاسخ و توضیحات کتاب مجموعه سوالات آزمون وکالت با کلید اسکودا از آن استفاده نمایند.

درج موضوع سوال در کنار آن

سبک نوشتاری و چارچوب پاسخ دهی کتاب تست حسین وند منحصر به فرد است. از ویژگی های جالب توجه کتاب تست حسین وند درج موضوع هر سوال در کنار آن است. بدین ترتیب داوطلب هنگام خواندن صورت سوال به راحتی می تواند متوجه شود که سوال از کدام مبحث حقوقی طرح شده است.

بیان ساده، روان و سلیس همراه ساختار نظام مند

ساختار نظام مند در تشریح پاسخ سوالات از دیگر ویژگی های برجسته کتاب تست حسین وند است. در توضیح پاسخ هر سوال  نص مواد مستند در ذیل آن آورده شده است، از این رو داوطلب نیاز ندارد برای خواندن صورت ماده به کتاب قانون مجزا رجوع نماید

.علاوه بر این در موارد لازم در قالب درسنامه و گاه در قالب نمودار تحلیلی به بیان نکات تستی و آزمونی مرتبط می پردازد. بیان مولف در تمام موارد ساده، روان و سلیس است. از این رو داوطلب در هر سطح می تواند مقصود و منظور را درک نماید.

مطابقت مواد مستند و موضوع سوال

در پاسخ هر سوال سعی بر آن بوده است که توضیحات، متن مواد مرتبط و موضوع سوال حتی الامکان با هم مطابقت داشته باشند. این نوع سبک نگارش می تواند خواننده را در نحوه تطابق مواد با مفاهیم کمک نماید.

 مرور در 10 روز طلایی با مجموعه سوالات آزمون وکالت حسین وند

کتاب تست حسین وند به علت گردآوری سوالات آزمون های وکالت 10 سال اخیر در قالب پرسش و پاسخ، بیان درسنامه، نکات تستی و آزمونی می تواند منبع مفیدی برای مرور و جمع بندی مباحث آزمونی در ماه پایانی خصوصا 10 روز طلایی باقی مانده تا آزمون وکالت باشد.

خصوصا برای داوطلبانی که از روش تست خوانی استفاده می کنند می تواند منبع کاربردی و مناسبی محسوب گردد.